Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Petra Ree - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Petra Ree - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

22 December 2013 | Nederland, Nederland

Nog enkele maanden, dan is het zover. Mijn reis naar Congo met Mercy Ships gaat beginnen. Ticket is geboekt, alle vaccinaties heb ik gehad.
Alleen mijn Engels nog wat opkrikken.

Tot horens,

Groetjes Petra

  • 22 December 2013 - 20:13

    Jeanine:

    Hey Petra,

    Wat spannend allemaal.
    Veel succes met alle voorbereidingen.

    Liefs Derrick en Jeanine

  • 12 Maart 2014 - 11:53

    Marianne:

    Wauw hij doet het! En ik heb hem nog gevonden ook!!

    Nog een paar daagjes... succes nog ff met de laatste dingetjes!

    Liefs Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

In de maanden maart april en mei 2014 hoop ik met Mercy Ships mee te gaan als OK-assistente naar Congo Brazzaville

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 22928

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 04 Oktober 2015

Madagascar

15 Maart 2014 - 11 Mei 2014

Congo Brazzaville

Landen bezocht: